theyear

Sammanfattning år 2008
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? åkte på festival och rökte i min lägenhet
2. Höll du några av dina nyårslöften? antagligen inte. eller jo ett. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nä
4. Dog någon som stod dig nära? jag kommer inte ihåg...........fast Warrick Brown i CSI dog ju.....
5. Vilka länder besökte du? danmark bara 
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? jaja mer festival och mer bo01 och mer kärlek
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? ett i maj, nåt i slutet av juli. fast jag kommer ju inte ens ihåg datumen så..
8. Vad var din största framgång 2008? framgång? jag skaffade mig ett sunkigt barnvaktsjobb
9. Största misstaget? behöver inte tas upp igen. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Alldeles för många pencilinkurer.
11. Bästa köpet? på ett helt år?! hallååååå kanske några skor eller nåt
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder sprit och mat
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 2veckorskollektivperioden @myspace och pude.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Jack Johnson och Kalle J och Miss Li
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit mycket gladare än vanligt och mycket ledsnare än vanligt. 
16. Vad önskar du att du gjort mer? Solat. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Köpt frapinosar på bo01
18. Hur tillbringade du julen? med släkt
19. Blev du kär i år? mh trodde iallafall det
20. Hur många one night stands? fy
21. Favoritprogram på TV? jag bryr mig inte
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? mja hatar och hatar. 
23. Bästa boken du läste i år? Snabba cash tror jag den heter
24. Största musikaliska upptäckten? warren zevon möjligtvis
25. Något du önskade dig och fick? systemkamera, lp spelare
26. Något du önskade dig men inte fick? symaskin
27. Årets bästa film? alla tarantinos. TRUE ROMANCE
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? jag blev utslängd från Golden och nån annan pub sen åkte jag med fina vänner och köpte 7.0 cider och blev full. 
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? haha lol
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?nåt eget blandat tjosanhejsan.
31. Vad fick dig att må bra? sommar sol bad och allt de där. 
32. Vilken kändis var du mest sugen på? en del 
33. Vem saknade du? hannah och min farfar
34. De bästa nya människorna du träffade? nya? träffade nog inga bra nya. 

Postat av: Sophia

fucking bdb nörd :(

2009-01-12 @ 15:44:36
Postat av: hej mate

Vad gjorde du på din födelsedag 2008? jag blev utslängd från Golden och nån annan pub sen åkte jag med fina vänner och köpte 7.0 cider och blev full. HHÄHÄ! Golden?!

Jag saknar dig. kom hit kom hit kom hit kom hit kom hit



2009-01-12 @ 17:16:21
Postat av: KOM HIT

Vad gjorde du på din födelsedag 2008? jag blev utslängd från Golden och nån annan pub sen åkte jag med fina vänner och köpte 7.0 cider och blev full. HÄHÄH!

jag saknar dig KOM HIT KOM HITKOM HITKOM HITKOM HITKOM HITKOM HITKOM HITKOM HITKOM HIT

2009-01-12 @ 17:27:08

hhh

you

www

letters

RSS 2.0