mat nu +++++dont know where this is heading

saker som är bra:


1. jag har sparat typ 500 kronor i en glasflaska med smal hals så jag får inte ut dom vilket innebär att jag inte kommer kunna använda dom förrens jag krossar flaskan och köper nån festivalbiljett. ps det ska bli massa pengar däri. vilket automatiskt leder oss till:

2. jag har blivit ganska bra på att stoppa sedlar i min glasflaska. 

3. jag har hittat lite ny musik som inte är sönderlyssnad.

4. mamma gör smoothie till mig VARJE morgon. fast det leder oss till den första dåliga punkten:


saker som är dåliga:

1. Mamma jobbar och är inte hemma imorgonbitti- ingen smoothie.

2. Jag kan inte komma i tid

3. jag är slarvig

4. det är vinter

5. jag är pank (allt ligger i glasflaskan)


hejdå mat nu

Postat av: L (ol)

bra att du hamstrar pengar hamsterjävel! :D

2009-01-21 @ 22:12:21

hhh

you

www

letters

RSS 2.0