du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu

hej.
Jag hatar att det är vinter. Vintern är kall mörk tråkig och ful. jag mår illa och har sovit sen 4. vill köpa cigg. Pallar inte skolan mer, vill ha sommar. Siesta och Roskilde kommer bli överlägset. hatar min flaska med pengar i. 

måste duscha snart luktar illa mår illa vill spy. har ätit för mycket. blir ledsen på ett bra sätt av thåström. hur är man ledsen på ett bra sätt...... vill äta lantchips och nyponsoppa med vanlijglass. vill vara full. hatar mitt liv just nu. vill ha sex med * * * * *
facebook-bilduppladdaren sugeer.

hej så här jävla intressant är mitt liv. 


ps
 saknar hannah

ds

Postat av: snopp!

2009-01-28 @ 23:59:27
Postat av: Johanna

Siesta kommer bli det bästa på länge!! :)

2009-01-31 @ 15:00:17
wwwhttp://johannafridawilma.bloggspace.se

hhh

you

www

letters

RSS 2.0