Joy Division- Love Will Tear Us Apart

Den här dagen har varit.... labil. Känner mig känslomässigt störd
vill gråta och skratta och skrika samtidigt. Känner mig sårbart liten 
hjälplös och sjukt förvrängd. skrattar fast jag inte egentligen har lust
och kan mamma sluta påpeka att
 "det faktiskt kan vara pms, jag vet hur det känns". men det kanske stämmer
även fast jag inte har pms och nä, vi ska inte gå in på mens. jag tror jag slutar detta inlägget med skål
och ett glas apelsinjuice och en lista. kanske. om mitt fucking kukinternet kan funka. åh nä inte sova i min säng, 
madrasserna är nerliggna och mjuka och jag ligger i en grop och får ryggskott. jag vill också köpa spikmatta, 
eller så gör jag en själv.








saker jag önskar/drömmer om;
1. Platt mage
2. Att jag blir bra på planering i skolan
3. Sommarlov
4. Kärlek (får obehagskänsla)
5. Frihet
6. Aldrig mer ha dålig huddag, hårdag, kroppdag. bara bra dagar alltså

bubblare: Smala lår, fint hår




















 



hhh

you

www

letters

RSS 2.0