You've been acting awful tough lately Smoking a lot of cigarettes lately

Idag är en dålig dag på många sätt och vis. Tråkig och meningslös. Ledsam och sorgsen. Gjorde det stora misstaget att läsa sparade sms och msnkonversationer. Tittade på bilder från sommaren när man var glad och varm och allting lekte. Nuförtiden har jag bara huvudvärk och sover mig igenom så många dagar som möjligt för att döda tid. Allt var så fint denna sommaren. Jag älskade verkligen sommaren 2009. Eller iallafall delar av den. Dokumentet med min bok är mystiskt sönder och går inte att öppna på mina datorer. Mina fingrar kliar av skrivlust men att skriva det här känns som slöseri. Julklappspengarna är uppsupna (tyvärr) och här finns ingen julstämning. Känner mig ynklig idag. Vill också ha någon att mysa med och somna intill. Orkar inte anstränga mig så jag får nog sitta och ruttna istället.

Postat av: L

BUT INSIiiIDE YOUR JUST A LITTLE

BABY!



/Ironforge

2009-12-15 @ 18:19:49

hhh

you

www

letters

RSS 2.0