hej

Sitter i köket och lyssnar på jullåtar, tittar när pappa gör sill som vi ska ha på julafton, mamma lagar mat och allt luktar så gott. Dom har storhandlat idag, för er som är nyfikna. Här är så juligt. Men jag har noll julkänsla. Känns som februari ungefär. Ikväll ska vi göra pepparkakor, lussebullar och massor av olika sorters julgodis. Knäck (mjukare den här gången) kola tryffel marsipanfigurer (fina att titta på, äckliga att äta) och typ ischoklad och sånt. För en gångs skull ser jag fram emot en kväll hemma. Är så bakis och så trött i huvudet, efter att ha lagt mig 5 och blivit väckt 9. Gårdagen var för övrigt superbäst och så himla rolig. Kb körde på bättre musik, fullare grabbar, skrikiga tjejer, billigare inträde. Allt var bra.

Och idag har jag åkt pulka med min bror föressten.

Postat av: little sis

jag saknar dig så att jag kan dö. snälla, vi måste ses.

2009-12-19 @ 18:32:01

hhh

you

www

letters

RSS 2.0