guess what i am not a robot

Om det finns nån gud så var han snäll mot mig idag för idag sa eric badör upp sig och eric badör är och var den hemskaste, elakaste, retligaste, fulaste och mest illaluktande lärare jag någonsin haft. Och om gud finns så är han vänlig mot oss i malmö som älskar snö och inte haft julkänsla. det är så fint utanför mitt fönster att jag blir alldeles varm i hjärtat. hade varit så jävla mysigt att vakna imorgon, dricka varmchoklad, se 17:e avsnittet av mysteriet på greveholm och titta ut på en snöig gård. jag hoppas verkligen.

idag har jag pluggat som en jävla jude (hehe) och sen fick jag finbesök och då inbillade jag mig att jag pluggade också men i själva verket sydde jag en rosett. nu ska både jag och linnea sova så här rundar vi väl av antar jag. just nu äcklas jag av ett visst extremt smörigt kärlekspar. dom är så smöriga att det droppar.

kolla vad snöigt det är:


fast rosetten syns inte så bra men jag ser rätt kul ut



Postat av: L

SÅ SEXIGT

2009-12-17 @ 00:47:31
Postat av: Victoria

2009-12-17 @ 20:45:38
wwwhttp://nineintheafternoon.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0