Draft: Dec. 27, 2009

Hej. Just nu är julen över. För mig tar julen slut dagen efter julafton, och ja kalla mig cp om ni vill. Snart är det nyår och då är det fest. Är trött på julen och hemmasittande högtider, kan inte andas då. Vill dansa i rum där det är högt till taket ha Rock Me Amadeus på högsta volym, hoppa runt och fnissa, springa ut och slänga mig i gräset med ett paket billiga cigaretter och titta på himlen och se när stjärnorna lyser. Och så vill jag ha sjuka tequilarace tills alla är så fyllda att allt spårar ur totalt.

När jag dör vill jag se tillbaka på mitt som en stor mapp av separata fotografier. En mapp som är färgglad, sprudlande, nästan glittrande, och en mapp som är svartvit. Den mappen kan sammanfatta all den väntan som är innan sommaren kommer. Och alla de gråa vardagar. Festbilderna är och förblir i färg.

Och nu måste jag spy galla över min jävla fågel Dino. Det är nog den äldsta undulat som någonsin andats och kvittrat i den här världen. Inte för att jag hatar honom eller så, han är bara ett väldigt meningslöst husdjur. Kanske är han satans sändebud. Hade velat att ingen hörde honom för han är så jävla högljudd speciellt på morgonen (08.00-14.00) fast ja, det är rätt synd om honom egentligen. Stackars stackars Dino. Alla är rädda för dig, speciellt Casandra. Först trodde vi föressten att Dino var en tjej, så han hette något annat först. Men sen fick vi reda på att det var en kille, typ en transa. Så vi fick byta namn.


Drömde på riktigt inatt att jag hade sex med R2D2 i Star Wars och det var jävligt läskigt. Det var som en vibrerande superdildo som kunde halvt prata. Hade velat gå till en drömtydare och fråga vad det kan betyda. R2D2 luktade prutt och var inte vit utan typ lite så mögelgrön och ja. Funderade på när jag vaknade om han hade kunnat prata på riktigt. Exempelvis: R2D2 säger: Im packing my baaags, and i will not comeback until saturday when YOU leave.Fast det säger ju ioförsig King Curtis.


Sen har jag funderat på att det vore kul om hitler heilade samtidigt som han gjorde knärycket. Tänk er en massa SS-soldater i en jävla trängsel och så gör alla knärycket och heilar samtidigt. HE-HE. Eller istället för att säga heil hitler kan man säga typ "mullig" "smör" "mutt-mutt" "mein kampf" eller typ "ubongo!"

Innan såg jag en bild som var så jävla äcklig att det inte ens går att skriva eller länka utan att jag får kväljningar, men det var ungefär lika äckligt som en kondom med smak av sura ägg och torra bacon hade varit om det funnits. Jag vet dock att VISSA unga damer fantiserar om sånt, tillsammans med blöjor, skrumpna kroppar och gammel-lukten. Annars hade hon inte sagt att jag var tvungen att skriva med det i de här konstiga tvångs-inlägget.


Postat av: iza

hahah du är bra rolig du XDXDXD

2009-12-28 @ 10:20:43
Postat av: Anonym

haha sjukt inlägg

2009-12-28 @ 13:30:31

hhh

you

www

letters

RSS 2.0