con te partiro

det här med immunförsvar är såå min grej :) älskar allt och alla just nu. allt är så harmoniskt, julen kommer bli underbar och jag kommer ha så kul på nyår. kommer dricka god dricka också. och jag kommer inte ha på mig något ur garderoben utan något helt nytt. och jag kommer inte ha ångest imorgon när jag vaknar för att jag inte sovit ordentligt. och du borde fan skjutas ditt jävla kukhuvud, eller din tjej borde skjutas. jag är verkligen inte alls in the mood för jul och mysigheter nu om man säger så. fan vad jag är miserabel. usch.

Postat av: little sis

thank god for people like you!

2009-12-24 @ 12:23:09
Postat av: L

COOOOOOOON TEE PARTIIROOOO SU NAVI PER MARI CHE IO LO SO

2009-12-25 @ 00:50:49
Postat av: Sofia

Härlig blogg :)

2009-12-26 @ 23:09:12
wwwhttp://sofiawahlby.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0