You told me I was going to lose the fight

Har egentligen inget att skriva om. Totalt tom i skallen, men jag skulle kunna berätta att jag dragit på mig en ögoninflammation och feber och hosta. Det känns stabilt med tanke på att jag aldrig annars är sjuk. Längtar tills jag kan shoppa. Bara något. Bryr mig egentligen inte om vad jag köper; en sko, en jacka, en snodd, en ring, ett par fina höstskor, ett par skor, ett par högklackade platåpumps, en kjol, en klänning, en sko, ett halsband, ett par örhängen, en dubbelsäng, en ljusstake, en chailatte. Vad som. Jag känner bara att jag måste spendera. Ligger på minussidan nämligen, långt långt minus. Jag saknar en viss männizka. Jag vill inte börja 08.00 imorgon också, jag kräks. Det går inte att gå upp så tidigt. Omöjligt. Juste jag har ju gjort om designen också ja. 


hhh

you

www

letters

RSS 2.0