we're only in it for the drugs

Kära bajskorv.
Idag har varit en oändligt tråkig dag i skolan. Vi hade först småföretagande.... Tänk om mina inlägg sett ut så! Jag hade dött av tristess. Jag ligger och tänjer (som vanligt) och det gör rätt så ont ja. Imorgon är det tisdag vilket innebär en dag närmare helg. Vill åka till göteborg nu nu nu men känns inte allt för lönt när det enda bevis på att jag är "18" ägs av min reskamrat. Fast dom kanske inte är så bright:a i Götet och tror att två izabell födda samma dag är ute och festar tillsammans. Random det hade varit. Vad gör ni? Jag fick visst igång er igår, 6 hela kommentarer. Wow. 
Idag har jag faktiskt inte lekt med thisissand.com utan istället gjort min matte c läxa och liknande tråkigheter. Imorgon borde jag städa vidare på rummet, men jag har för mig att jag har en labbrapport som gärna vill bli skriven, dock inte av mig. Linnea är på vift i lund och jag vill också vara på vift. Typ jättelångt bort. Kanske till och med ett annat land. Typ grekland. Men så var det de där med pengar och så var det de där med att skaffa jobb och redan nu vet jag att jag inte lär få tummen ur röven så det är inte lönt att säga " jag ska faktiskt göra det den här gången". Det får komma när jag verkligen har pengakris (som om jag inte har det redan) Hehe. God natt 

Postat av: little sis

jobb sökes......

2009-08-25 @ 17:24:10
Postat av: little sis

jobb sökes......

2009-08-25 @ 17:24:16
Postat av: little sis

jobb sökes......

2009-08-25 @ 17:24:17

hhh

you

www

letters

RSS 2.0