Just hold me baby and I'm in ecstasy

Okej jag kanske borde göra min blogg gladare? Det kanske hade varit kul. Därför ska jag skriva en lista över vad jag älskar/gillar/tyckerom/diggar/uppskattar i mitt liv för tillfället:
  • Izabells legg funkar och vakterna tror det är jag.
  • Jag fyller arton om ungefär två månader (lite mindre tillochmed!!!)
  • Jag får söta sms lite då och då och då känner jag mig varm och glad. (så många "då" det blev)
  • Det är malmöfestivalen snart och det är toppenband (bobhund)
  • Jag har börjat göra mitt rum mysigt. (det tar visserligen en jävla tid)
  • Vädret är fint
  • Nya musikaliska upptäckter
  • Upptäckte några kommentarer i min blogg som jag inte sett som inte kommer från dom 5 som oftast kommenterar. 
  • Det var kul.
  • Tre fina festivalband runt min högra handled som alla representerar något.
  • Blir aldrig bakis längre
  • Ska tvinga pappa att göra min absoluta favvorätt ikväll.
  • Nya rena tvättmedelsluktande kläder att ta på sig. 
  • Max (<333) har öppet till 06.00 på lördagar
  • V
  • Människor som förstår en till hundraprocent
  • Framtidsplaner (inte framtid som i efter gymnasiet, framtidsplaner som i "augusti, september, oktober")
  • Jag har 250 bilder på min profil på facebook. Det känns bra, en stadig siffra. Man känner sig lite cool faktiskt. 
  • Mitt täcke har nu uppnått perfekt temperatur.
  • Jag är ensam hemma just nu.
  • Facebookbilduppladdaren funkar ganska snabbt
  • Min bror är söt som socker och tycker om att busa med mig
  • Hittade och köpte nagellacket som jag tänkt på i tre (!?!) år. Depend, rakt framför näsan på mig.
  • Kunde panta burkar i dk och på så sätt köpa tre öl
  • Kunde panta burkar i swe och på så sätt betala inträde till mejeriet och köpa max-mat halv sex imorse. 
  • Ny tandborste som är skitskön att borsta med
  • Tanken på att snart få skriva önskelista
  • Det är bara ett år kvar- sen fuck it.
  • Festivalsommar '10 ( tiden kommer gå snabbt sen står man där och ska packa väskan kvällen innan)
  • Min gaffelring
  • Det är inte riktigt strandväder vilket ger mig en anledning att ligga kvar i sängen. 

Postat av: L

jag älskar att MAX finns.

2009-08-09 @ 16:15:33
Postat av: JOSEPHINE

Bra lista :D

2009-08-10 @ 12:23:44
wwwhttp://juicyphine.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0