utkast

Och så var det de där med fylle-inlägg. Dom är oftast roliga, ibland pinsamma. Igår invigdes malmöfestivalen (som för övrigt sög) för vissa blev det kanske lite väl mycket av det goda. Höh! Men som vi brukar säga; det är då man vet att man ska dricka mer. Och för oss andra så blev det för lite av det goda. 

P.s Jag fick en nalle-puh-nalle helt gratis. Den är så himla mjuk. 

P.s 2 Jag hade så himla gärna velat ha en såndär heliumballong som man aldrig fick när man var liten. Kommer ni ihåg dom? Klart ni gör. Ett stort hjärta eller en enhörning hade jag velat ha. 

P.s 3 jag drömde en så fin dröm i natt att jag fick tårar i ögonen när jag vaknade och insåg att det bara var en sketen dröm. 

Och ja, ikväll är det på't igen. Veronica Maggio spelar ju trots allt. Funderar på en liten siesta.... 



Jepp, nani nu. Fnuffe

bilderna från igår finns på facebook 


hhh

you

www

letters

RSS 2.0