bang bang my baby shot me down

Imorgon var/är det fredag och jag visste att även den här veckan skulle gå snabbt. Just nu sitter jag och filosoferar inrullad i duntäcke och dricker te och känner att snart så kommer nåt jävligt jobbigt bryta ut. typ svininfluensan 2.0. 
Sen sitter jag här och funderar över om jag gillar faktumet att jag har ignorerat matte c läxan och uf-grejset sen i början av veckan. Kan tillägga att det skulle varit klart imorgon. Kan tillägga igen att jag börjar 08.10 imorgon bitti också. Jag vet inte riktigt om det känns helt okej något utav det. Är på ett sånt där funderarhumör idag och tänkte fundera över när mamma gjort klart maten och om den kommer vara god eller ej. Det skulle ju vara nåt italienskt.. Och sen undrar jag om det kommer hända något imorgonkväll eller om det kommer bli en dryg helg. Hade iochförsig inte brytt mig speciellt mycket. Funderar på huruvida dom kommer åka iväg och låta mig ha maskerad för fulla muggar här hemma eller om jag kommer behöva göra en del folk besvikna och säga: jag har tyvärr inte råd med lokalhyra så då får det bli inträde på min lilla informella 18årsbjudning. Vilket i sin tur känns jävligt sniket. Oavsett vad, alla som läser detta är välkomna till mig den 3e oktober på öppet hus och brunch/buffe och kanske ett och annat spritbål. Jag kan ju återkomma med tid och så och varna för att det är blandad ålder och att ni dessvärre kommer behöva vistas i samma lägenhet som min släkt men å andra sidan ska jag se till att det finns bål så det väger upp tycker jag. Och ni behöver inte ta med er present om ni inte tvunget känner för det. Hehe. Föressten har min granne skaffat sötaste valpen. Och igår började jag läsa Da vinci koden, men grejen är den att jag inte har någon lampa brevid sängen vilket betyder att jag inte kan ligga och läsa innan jag somnar för då måste jag ha taklampan tänd(som förövrigt inte funkar för tillfället) och då måste jag gå upp och släcka och vägen tillbaka i mörkret är skitläskig med tanke på att jag fortfarande lider av "monster-under-sängen-syndromet". Så det går lite trögt på läsningsfronten. Är det nu man ska sluta skriva och tycka att det får räcka för den här gången? För det är ju " såååååå tråkigt med långa blogginlägg för dom orkar ingen läsa" och kanske borde jag lägga in bilder lite oftare på min vardag för en blogg utan bilder är "sååååå tråkig och kommer aldrig kunna bli känd". Tur man inte vill bli känd då, tänk vad mycket press man hade fått och hur ofta jag hade behövt uppdatera. 

Jag borde verkligen sätta mig in i matten och iallafall göra 10 uppgifter (vilket är lika med 100 uppgifter typ)... Läs aldrig matte c.  Jag borde lägga ner min själ i skolan nu sista året. Men... Bryr jag mig? Nej jag sticker till casandra istället. Och så gör jag matten inatt eller imorgon bitti. jaja sure. 






Postat av: L

du är chill mannen... du är chill

2009-08-28 @ 02:22:00

hhh

you

www

letters

RSS 2.0