Du är och kommer alltid vara rädd

Det känns som att jag borde ta vara på tiden. Som att jag kommer vakna upp någongång i höst och så har halva terminen gått och mina betyg är obefintliga och mitt hjärta är dammigt och rostigt och min själ är ljusskygg och jag vill bara ligga under täcket och gråta sönder örngott efter örngott. Det känns precis som att jag är sämst i världen och att hur jag än gör så är du tusen gånger bättre. Och det känns precis som om att ingen, ingen, ingen på hela jordklotet förstår. 

Nu åker jag till en annan lägenhet för det har spillts för många tårar här redan och natten är ung ung ung. 

Postat av: Kizzle

genom vått och torrt. Det borde bli vår hemliga pepp ord. Det är ju VI brizzle, vi klarar oss alltid. Brudarna med ballar av stål.

2009-08-06 @ 22:39:37

hhh

you

www

letters

RSS 2.0