give me a chance to go and i'll take it

Borde jag renbädda innan jag sover, det kommer göra själva sänggåendet mycket mycket behagligare. Orkar jag? Har ju trots allt feber. Känner mig ynkligast i världen och hade verkligen behövt skeda med någon en hel natt och bli pussad på. Tänkte att det är smart att vara i säng innan 24.00 kvällen innan du börjar klockan 08.00. I natt strejkade allt och jag låg vaken så länge att jag hörde posten komma. Kan dock berott på att jag lyssnade på ljudboken av "Snabba Cash". Vad är det med mig och kriminalböcker, csi-serier, osv. osv. Det är wierd. Lika wierd som faktumet att jag känner någon form av instinkt att vara snyggare än folk. Smalare än folk. Smartare än folk. Bättre. Bäst. Du har en lång väg att vandra Amanda. Vi ses imorgon, dags att renbädda och situpsa.  


hhh

you

www

letters

RSS 2.0