The milkshake doesn't bring chuck norris to the yard

Och så blev klockan halv fem fast vi lovade att vi skulle somna tidigt. Nu ligger vi här och har skrattat åt den tjocka misen, den satte, och svettlöken åke, i ett barnrum- i en barnsäng och jag tänkte. Jag tänkte. Jag tänkte att fy vilken bra kombo vi utgör trots allt. Fuckade dygnrytmer och evig kärlek till både max och frapino(islatte är något helt annat du). Jävligt tur att det finns människor som också känner att facebook-test är bra nattsyssla och bra att det finns människor som kan peppa en till att städa fast den befinner sig 15 minuter. bort. Jaja. Borde sussa. Pussa. Nussa.

Postat av: little sis

jag vill vara med på ett hörn i din blogg en gång.. <3

2009-08-15 @ 13:10:26
Postat av: zzle.

jag oxå :(

2009-08-15 @ 14:19:48

hhh

you

www

letters

RSS 2.0