och jag ramlade in på nåt discotek...

Fan vad jag har många frågor som ramlar runt i min hjärna.. 

- Varför är jag så speedad på natten, alltid?
- Kommer folk verkligen ta maskeraden på allvar? 
- Kommer det bli kul att fylla 18? ( det finns faktiskt inga dumma frågor)
- Kommer detta året gå så jävla snabbt?
- Kommer jag klara projektet som börjar imorgon?
- Kommer jag orka upp imorgon?
- Kommer jag faila matte c?
- Kommer jag festa tills jag får skrumplever?
- Kommer nyår bli kul?
- Kommer det snöa i vinter?
- Kommer jag gå i för kall jacka pga blåvägran till dunjacka? (hehe)
- Kommer jag ens komma ihåg maskeraden dagen efter föressten?
- Kommer alla kommande planer gå vägen?
- Kommer 2010 bli den bästa festivalsommaren? (JA)
- Kommer ni skriva en kul kommentar i det här inlägget? (nej)
- Kommer jag någonsin få reda på vilka de okända läsarna här är?
- Kommer jag typ om 5 år sitta och skratta åt just detta?
- Kommer jag bli av med min skobesatthet? Inte så länge topshop och net-a-porter finns.
- Kommer dessa vighetsgrejerna jag plågar mig med ge resultat?


Kommer jag orka upp imorgon? Kommer jag orka upp imorgon? Kommer ni skriva fler kommentarer? ( Nä )

snälla bevisa att jag har fel mina 10 vänner


Postat av: Anonym

du är ball, gillar din blogg (:

2009-08-24 @ 11:42:23
Postat av: Anonym

du har fel :D

2009-08-24 @ 11:59:18
Postat av: Linnea

nu när jag kommer in i min rika period ska jag alltid överraska dig med roliga saker när du minst anar det!

2009-08-24 @ 15:32:07
Postat av: bri

trallalal lilla molntuss (bRIZZ)

2009-08-24 @ 20:23:35
Postat av: bri

trallalal lilla molntuss (bRIZZ)

2009-08-24 @ 20:23:56
Postat av: Claudia

Jag har en liiiten fråga.. Exakt när blir du myndig?:D Kram, (tycker vi borde ses snart)

2009-08-24 @ 21:16:40
wwwhttp://claou.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0