du lever bara en gång och den gången är nu

Känns som att detta börjar bli mer eller mindre en vana, att blogga och plåga mig själv med vighetsövningar samtidigt. På måndag smäller det. Och nu är det bara 40 dagar ungefär kvar tills jag fyller år. Familjen var skitbra ikväll och jag gillade sinnesstämningen eller vad det nu heter. Sen att dom sköt raketer och kastade sprit i/på publiken är en annan femma vi kan förbise. Nu ska jag bara sitta/ligga här och ordbajsa ungefär som Per-Dage medans jag väntar på att sakta dö av smärta. Eftersom att min fantasi är lika med noll kan ni väl ta er tiden att berätta vad er favoriträtt och favoritdrink är. Eller favoritfilm eller låt eller bara eran favorittid på dygnet. Någon favorit helt enkelt. Det hade varit kul att logga in på blogg punkt se och se att man fått mer än noll nya kommentarer. Som sagt, det hade varit kul. Men ni är antagligen lata så det lär inte bli kul. Puss och sov gott mina fina.

Postat av: Linnea

• mormors lasagne

• p2

• eternal sunshine of the spotless mind

• what is hip?

• 18:43

2009-08-22 @ 02:47:54
wwwhttp://ät-bajs.nu
Postat av: Linnea

som att du inte visste allt det redan

(kanske inte just 18:43 iofs, men jag gillar den tidpunkten, då ligger hela natten framför en)

2009-08-22 @ 02:49:22
Postat av: Anonym

din blogg e nice

2009-08-23 @ 17:43:55

hhh

you

www

letters

RSS 2.0