bajs

Favoritplagg i garderoben just nu: strumpbyxor
Längd: 178 centimeter
Byter gärna garderob med: edie sedgwick
Vanligaste färgen på mina kläder: noir
I sommras gick jag klädd i: jeansshorts och ny-tröja 
Men absolut inte i: overall
Byxa eller kjol: strumpbyxor
Senast utlästa bok: american psycho
Mig själv med tre ord: velig rädd trött
Jag tränar: konståkning igen 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? ja 
Musik just nu: florence valentin 
Fisk eller badkruka: fisk
Saft eller alkohol: alkohol
Favoritväder: sol eller snö
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En yacht att chilla på, myggstift
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: kombination
Bästa film: det finns många
Tror på liv på andra planeter: nä
Har du några homosexuella vänner: nä 
Tror du på mirakel: nä
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jag vet inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Bio eller promenad: bio
Är du kittlig: ja
Snarkar du? nä
Rädd för insekter? dom är äckliga
Äckligaste insekten: spindlar.
Det här är jag bra på: skjuta upp saker
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? tankeläsare eller att vara svinstark
Jag ville bli när jag var liten: arkeolog
Vad vill du jobba med nu? sälja kläder
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) jag försöker hålla det städat.  
Gungar du på stolen? Ja
Saltar du på maten? yes
Gillar du att sjunga? lite 
Anser du att du är stark? ja ändå
Brukar du sola? ja
Röker du? jag borde inte
Snusar du? nä
Använder du knark? tjufyrasju


Postat av: Anonym

Favoritplagg i garderoben just nu: skjorta

Längd: 160 cm

Byter gärna garderob med: emma

Vanligaste färgen på mina kläder: svart?

I sommras gick jag klädd i: min coola dräkt och min fina tröja

Men absolut inte i: tanga

Byxa eller kjol: byxkjol!

Senast utlästa bok: luftslottet som sprängdes

Mig själv med tre ord: barnslig klok glad

Jag tränar: ja vet inte

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? ja, inte pierce

Musik just nu: beatles

Fisk eller badkruka: Fishy

Saft eller alkohol: saft..

Favoritväder: behagligt

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en bro till fastlandet, en skateboard och sushi

Spelar du nåt instrument: ja flera

Morgon- eller nattmänniska: bara människa

Sparare eller slösare: både och

Bästa film: bla svart katt, vit katt, big fish, the royal tenenbaums, tsatsiki, dum dummare, pulp fiction,

Tror på liv på andra planeter: ja

Har du några homosexuella vänner: ja

Tror du på mirakel: njaä

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja relativt

Hur många barn vill du ha när du blir stor: hur stor? 2 3 stycken

Bio eller promenad: bio lätt

Är du kittlig: ja tusan

Snarkar du? ibland

Rädd för insekter? nej

Äckligaste insekten: fästingar

Det här är jag bra på: läsa

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? vara jättesnabb

Jag ville bli när jag var liten: arkeolog, delfinskötare, fotograf, ridlärare. listan är lång

Vad vill du jobba med nu? kreativt

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) tidvis fint

Gungar du på stolen? nej

Saltar du på maten? ja

Gillar du att sjunga? verkligen

Anser du att du är stark? skitstark för att vara tjej

Brukar du sola? ja innan jag somnar/ blir uttråkad

Röker du? nä

Snusar du? verkligen icke

Använder du knark? defintionsfråga, men nej

2009-08-26 @ 12:33:23
Postat av: det var jag, hennah

2009-08-26 @ 12:33:46

hhh

you

www

letters

RSS 2.0