Äckel är bara lego till mitt podium Jag bryter lagen för att känna mig fri

Ibland är det så jävla skönt när folk ringer en mitt i en gråtattack och stör och bara säger "Aha, är det en såndär dag, kom hit och tänk på nåt annat så spelar vi kort och gör charader." 

Ibland är dessa dagar sämre och då vill man bara låsa in på rummet under täcket och inte prata med någon. Inte ens sin bättre hälft som för övrigt aldrig slutar tjata om vem den här V är och varför jag inte skrattar och att mina batterier borde vara uppladdade vid det här laget. 

Ibland börjar dagar dock bra- ljunghusens vågor var inte att leka med. Eller det var dom ju. 

Postat av: L

när jag kom henm somnade jaqg som ett litet barn.

det var leängesen jagb var så exalterad, vågor <3!

nu ärh jag hara full och törstig :-8



ps. om nan läser odret vågor mångra gånger ser det konmtigt ut..

2009-08-08 @ 03:02:14

hhh

you

www

letters

RSS 2.0