purple haze

Sitter och dricker kaffe och lyssnar på The Cure, 
hade velat gå ut och sätta mig på byggnadsställningarna och röka, dricka kaffe och titta på stjärnorna.
Är jävligt trött på allt och alla. 

Känner mig känslomässigt störd, vill gråta skratta sparka och slå. 
Känner mig vilsen och felplacerad och borde inte alls sitta i en lägenhet i sverige och vänta ut min död.. (skolan)
Dagen har varit labil. Det känns ungefär som att jag går runt i min egen bubbla, dag ut och dag in.

fick lite wake-up call precis.. jag fuckar mitt liv. 


shit. 



nu har jag hållt på med detta inlägget i snart en timme, jag skriver-suddar ut-skriver-suddar ut. inget passar här. är så himla trött. Inte i huvudet, inte i kroppen. Mentalt. Vill spola tillbaka tid, spola fram tid, pausa, ta bort, lägga till. Så här känns mitt liv, varje dag. Förvirrande, invecklat, konstigt, fel, vilset, tråkigt, grått, felplacerat, konstigt. 




Postat av: Linnea

men snart är det sommar och snart är allt bra igen

2009-04-23 @ 23:40:18
Postat av: little sis

no words just a hug! <3

2009-04-24 @ 05:47:37

hhh

you

www

letters

RSS 2.0