velouria

Namn: Julia Amanda Zippa Andersson
Piercingar: nä
Tatueringar: inte än
Längd: 176 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: orangeaktigt 
Är du kär i någon: nä 
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja miami
Tycker andra att du är attraktiv: det hoppas jag
Vilket shampoo använder du: Herbal Essences eller mammas frisörschampoo
Vilken parfym använder du: Amour Amour 
Vad är du rädd för: spindlar och mörker
Gillar du att tvätta: nä men nytvättade kläder är mysigt
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja 

Senaste:
Film du hyrde: Beck
Film du köpte: sånt slösar jag inte pengar på
Låten du lyssnade på: Dance with me - Adam Green
Låten du hade på hjärnan: The ting tings - Shut up and let me go
Låten du laddade ner: Girls just wanna have fun
Personen du ringde: vet inte
Person av samma kön du dela säng med: kommer inte ihåg
Person av motsatt kön du dela säng med: kommer inte ihåg
TV program du tittade på: kollar aldrig typ
Personen du tänkte på: pappa
Bok du läste: clockwork orange
Personen du fick mail av: thefashionspot.com
Personen du fick brev av: vet inte
Personen du fick sms av: mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: några dagar sen

FAVORIT
Mat: kan inte välja
Låt: det går inte att välja heller
Sak att göra: sola
Sport: känner mig tvungen att svara konståkning
Dryck:  redbull, kaffe, te, alkohol
Kläder: tights och stor tröja
Film: tarantinofilmerna och amelie

Bil: bryr mig inte
ANTAL
Gånger du varit kär: 1
Gånger ditt hjärta brustit: en 
Hjärtan brustit på grund av dej: jag vet inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 1-2-3 
Ärr du har på kroppen: ett par stycken
ÖVRIGT
Vad har du gjort idag: suttit
Var det kul: njä
Hur tidigt stiger du upp: 10.56
Gillar du att slåss: haha kanske
Vad ska du göra ikväll: jag vill festa as usual
Är du seriös: om jag känner för det
Vad är du allergisk mot: arbete                                  
Var har du ont: i ljumskarna!!!!!!!
Använder du hårspray: nja ibland 
Kan du stå på händer: ja ganska så
Favorit serie: kollar aldrig typ
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: ja
Är du glad nu: nja 
Var du glad igår: jag var
Känner du någon som jobbar på sjukhus: jepp
Vad dansar du till: gangstamusik 
Stockholm är: en stor stad med fisiga människor
Kan du sjunga: HAha
Mer värt än guld: mat
Spaghetti eller makaroner: makaroner

Ett land jag helst vill besöka:USA 
Ska bli skoj: städa 
Ska inte bli skoj: plugga
Sparar till: att kunna överleva sommaren
Väntar på: Pengar
Pålägg som gäller: ost eller?
Dagens dryck: smoothie



hhh

you

www

letters

RSS 2.0