smutser

fina vädret håller i sig, fina humöret också. känn ironin, 
saknar sommar och frihet. vill bort härifrån. inte gå i mina egna fotspår runt runt runt varje dag.
det enda som gör att jag orkar med veckorna är tanken på helgerna. 


föresten, antingen försvinner den här bloggen, eller så börjar jag göra något helt annat i den. typ lägger ut dagens ord eller skriver en krönika en gång i veckan eller lägger ut en bra video om dagen eller en snygg man om dagen eller liknande. vad sägs?

Postat av: akfa

nej!

vad du än gör, lägg inte ner bloggen. Du skriver jättebra och jag läser den alltid. Snälla, snälla

2009-04-18 @ 15:11:07
Postat av: Sophia

don't let me down sis. you can do it. men en krönika hade varit ball att läsa.

2009-04-18 @ 17:15:49
Postat av: Madeleine

Jag röstar för dagens ord, krönika & snygga gubbar. Du skriver riktigt bra :)

2009-04-18 @ 18:45:08
wwwhttp://malene.blogg.se/
Postat av: L

tycker den är bra som den är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-19 @ 02:08:32

hhh

you

www

letters

RSS 2.0