Now you got me on my knees

Vad har du på dej nu? tights och pappas tröja

Vem var den senaste du dansade med? mig själv, nä men vet inte

Vad var det senaste du åt? ris

Vem var den senaste du talade med? mamma

Vad har du för bakgrund på din telefon? en somrig bild på mig och izabell

Hurudan kamera har du? hurudan? canon eos1000d

Vad finns på ditt datorbord? har laptop

Vad var det senaste du köpte? proviva active

När träffade du senast den person som du älskar mest? nu.. mig själv ju

Vad skulle du kunna ha för berusad namn? invalid fråga. jag heter amanda oavsett hur full jag är daaah

När idrottade du senast? idag

Vart cyklade du senast? hem från träningen

Vad är din jacka för färg? svart 

Vad hör du just nu? regnet

Vem är den 20 inloggade på Berusad? Berusad? är det en jävla internetsida så är det ju ett ganska retarderat namn

Vem talade du senast med på Msn? cassie och linnea

Vad heter du på msn just nu? amanda

Vad har du för personligt meddelande? inget

Vad ska du göra i heljen? heljen? 

Hur långt borta bor din bästis? dom bor lite varstans. men hannah bor alldeles för långt bort. Åre.....



hhh

you

www

letters

RSS 2.0