misery buisness

Borde bli bättre med mina rutiner. Inte vara vaken tills solen går upp och vakna 2 timmar senare och bränna hyn i solen. Borde bli bättre med att äta. inte få ryck och tvinga mig själv att vara hungrig och ha tom mage ett helt dygn för att sedan unna mig något. borde bli bättre med att hålla saker jag lovar. jag lovar för mycket, man ska inte lova. man ska inte lova, önska, hoppas, tro, eller bli kär. 

vad jag har lärt mig av livet hittils: livet är fint när man raderar förhoppningar. om inte; livet är förjävligt. 


borde sluta dricka och röka. röker gör jag ju bara när jag har lust. men jag borde döda lusten. borde använda min systemkamera oftare.. men jag har inga fina motiv så jag skyller på det. borde börja göra mer kreativa saker på natten om jag ändå är vaken. fast jag borde inte vara vaken, men om jag ändå är det kan jag ju uttnyttja tiden och göra något lite vettigare än att söka på spotify och göra tillfälliga spellistor. 

varför gör sverige en "limited edition" enkrona där det står " Den underbara sagan om ett land på andra sidan hafvet" ? jag tänker iallfall spara den jag fick idag. överful dock.

ska jag sova eller skita i det? frågan kvarstår........ vi ses

Postat av: Anonym

du är ju patetisk. ät och sluta leka misär

2009-04-14 @ 17:49:28

hhh

you

www

letters

RSS 2.0