Om alla bara hade "seedat" på piratebay så hade jag redan haft den musiksamlingen med dom 500 bästa låtarna genom tiderna. Har inte lyckats fatta vad det innebär så jag kan inte göra det själv. Funderar på att bli kreativ i natt och kanske plocka fram målarfärger och sånt, eller min flumbild jag målar på när jag har tråkigt. Eller kanske städa rummet.. Ska iallafall byta sängkläder bara för att det bästa finns, eh jag menar det bästa är att sova i nya rena sängkläder. Hade mjukisbyxor i skolan idag för er som undrar om dagens outfit. Köpta på stadium eller nåt. Juste ska kanske börja läsa mer böcker. Jag har börjat på 4 olika, men jag har ingen läslampa och jag orkar aldrig gå upp efter att jag läst klart och släcka taklampan så då brukar det aldrig bli av. Imorgon ska vi springa coopertest i skolan och min hosta kommer jävligt lägligt. Tolka det som ironi eller så gör du inte det. Kan man ha halsfluss och öroninflammation samtidigt? Jag kan nog. Har lyssnat så himla mycket på Thåström på senaste. Han har så jävla behaglig röst att jag vill ha honom som personlig nattvise-sjungare. Juste, jag längtar som fan tills sommaren, och malmö festivalen. Vill till emmaboda men ingen vill dit med mig. har inte råd med roskii. Pengar förstör allt, tänkte häromdagen sola och fika men ikke. pengar = noll. hur fan kan folk (4 pers) ens vilja läsa denna skiten? jag hade nog aldrig pallat. imorgon, hmm ja jag ska ha gjort... nä skit samma vi skippar skolsnack. 50 dagar kvar. ipredlagen skrämmer mig lite, men det brukar vara det förbjudna som är roligast. jag måste nog hitta lite kärlek. kanske, om jag pallar. är dock jävligt tveksam på den punkten, jag menar om jag pallar alltså. 

att ladda upp bilder här är nog det trögaste i världen.    

Postat av: L(ol)

jamen jag gillar o läsa

2009-04-22 @ 23:05:40
Postat av: hannah

jag ska till emmaboda! åk med mig :) kom igen :D puss, saknar dig så att jag går av. vill bara hem hem hem. hatar allt. hatar skolan. puss gillar dig.

2009-04-23 @ 09:45:46

hhh

you

www

letters

RSS 2.0