Just nu är jag jävligt lack på min farmor. Jag har aldrig gillat henne tror jag. Kul att alla mina inlägg handlar om mina föräldrars föräldrar. Min farmor är trög störd och egotrippad och nu har hon tvingat min pappa att fira påsk med henne. Så nu ska inte han fira med sin familj utan med sin äckliga fula tjocka tant-mamma som bara gråter och tycker synd om sig själv. (Plus att nu kommer jag inte vara ensam hemma ikväll) Kan hon inte bara gå och dö? Kunde inte hon dött istället för farfar, då hade allt varit mycket lugnare och det hade inte varit nån som ringt hem till oss stup i kvarten och storbölat för att alla tydligen hatar henne och att det är så synd om henne. 


jag och mamma vill att hon ska dö fast mamma säger inte det högt men hon säger inte emot heller. 


hhh

you

www

letters

RSS 2.0