dröm drömma drömmer drömmande drömsk.. mardröm

ingen bryr sig, ingen ser dig för i staden växer inga blommor och det är sant, har ni sett blommor på centralen? Vi går mot mörkare tider, ja. Mamma tycker att jag borde gå och prata med någon, hon har tydligen sett att jag inte mår hundra. fast det kanske är ganska lätt att se. jag vill inte prata med någon. hatar att prata. hatar att prata. hatar. älskar.

tittade på mig själv i speglen och insåg att jag inte längre är 5 år och går på dagis och har sovit med flätor och fått "änglahår". jag hatar hatar hatar företagsekonomi. 

älskling du vet att jag saknar dig. jag vill inte att du ska vara nån annan stans. nu håller jag på sådär igen. det finns ju för fan inte nån älskling. kanske jag hallucinerar, de är väl penicillinet. 

tänk om detta livet egentligen bara en enda stor dröm som dröms av en fin pojke som drömmer om en flicka. Att han faktiskt drömmer om sin drömtjej, som också drömmer om sin drömpojke. en drömsk pojke skulle det varit. tanig och smal och ruffsigt halvtovigt lockigt hår. ja, det är nog min dröm-älskling. 

begreppet du&jag spolades ner i toaletten tillsammans med den använda jordgubbskondomen. 

snurra flaskan jag har aldrig sanning eller konsekvens, vad vill du veta om mig fråga bara jag berättar vad som helst. nej det gör jag inte alls. för jag hatar att prata. hatar att prata. 


ska vi springa iväg och aldrig komma tillbaka igen? bara lämna allt bakom oss och skita i det här livet. lägga alla gamla minnen i en låda? Och tejpa för locket med silvertejp? Springer du efter mig om jag...? Gör du det verkligen.? jag tror inte på det. egoism. 

springer du med mig? 

Postat av: L

Idag har allt kännts som en knäpp dröm. Om det är någon som drömmer om mig är den nog fett uttråkad och vill vakna. I bet.

2008-09-04 @ 23:19:10
Postat av: svar till L

jag vet. jag tänker helt ofta på det. jag hade velat vara i en dröm. idag fick jag en chock när någon hade ändrat på vågen så den visade 87 kilo. jag började gråta.

2008-09-04 @ 23:28:53
Postat av: L

XD ASG ofta du väger typ 90 kg!

kan vi inte bara skita i skolan och börja på dagis igen? jag har mycket att ta igen

2008-09-05 @ 18:41:18
Postat av: S

kan vi inte bra ta vårt pick och pack och dra?

Jag sticker iaf om jag får som jag vill till göteborg den 1 november.

2008-09-06 @ 12:10:29
Postat av: sandri

Amanda. jag går crazy. jag har inte träffat dig på typ, vad 'är et? 3 veckor? jag tyckte en vecka var övermycket! saknar dig så in i helvete! kom tillbaka! tillfriskna nu meddetsamma! NU GENAAAST!



är jag egoistisk? kanske. men jag behöver dig. för att din egoism ska stiga. och för att inte min ska minska. och för att jag behöver dig. ¨åhh nu är det bara äcklig smörja som jag smörjer på din blogg, som man smörjer sin macka. fast mer tjockt. och konstigt. men hallå, så blir det ju, jag saknar ju dig!!! <3<3<3

2008-09-06 @ 21:19:43
wwwhttp://kiisch.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0