mirage

En liten sak i mitt liv har jag inte berättat. Älskling Älskling, du och baby är visst en person. Inte en random person. Han bor i norrland och hans namn tänker jag inte säga, för det är hemligt. Just nu sitter han inne för kokainmissbruk och han är så fin. Långdistansförhållanden funkar visst. 

Älskling älskling du är den finaste.. Precis perfekt, med lagom långt halvlockigt och tovigt hår, och dina ögon har samma färg som ditt toviga lockiga hår. Brunt. älskling du är smal och fin och inte speciellt muskulös precis som det ska vara. 

Älskling älskling rym från anstalten. 

Postat av: Izabell

jag fattar typ halvt din nya bloggstil, men hur va det idag, med dem små snorvalparna?när börjar du imorgon?

Pussen

2008-09-02 @ 20:50:29
Postat av: Anonym

du är mitt superlim som lagar min trasiga del.

2008-09-03 @ 17:06:18

hhh

you

www

letters

RSS 2.0