situationen är så sjuk

Uppdatera så att ni andra förstår? Jag förstår inte ett piss jag heller.. 


Jag är inte den som brukar säga sånt här, jag ska viska det på bussen hem? Nej jag är inte den som viskar saker på bussen hem. Jag viskar inte för den som viskar han ljuger och den som ljuger hamnar i fängelse. 
känner mig som om jag var tretton och kär.. not.... men jag vill göra sånt som vuxna gör. jag vill vara 23 år bo i kollektiv på möllan och dricka rödvin fram tills 4 på morgonen och sen gå och handla sesambröd för 12 kronor på morgonen. jag vill verkligen verkligen inte leva det här livet. det är meningslöst. jag hatar skolan, jag hatar rutiner, jag hatar regler, jag hatar att folk bestämmer över mig, jag hatar min kropp jag hatar allt. förutom pengar och några folk. jag hatar det här livet. 

följer du efter om jag springer... rymmer... försvinner...?

Postat av: Anonym

den bilden är så himla fin. jag tänker iaf följa efter om du rymmer. vi borde göra det nån sommmar, bara ge oss ut på en vandring utan att säga nåt till nån, bara lämna allt och försvinna. innan dess vill jag bara framföra att vi borde åka runt till en sjuhelvetes massa secondhandaffärer och bara shoppa loss eftersom det är det enda som gör en glad nuförtiden. jag åt nyss lessfat chips... mormors fel... nu ska jag sova, puss.



Mvh: Kärt barn har många namn



Ps. - "JAG TÄNKTE"

2008-09-07 @ 01:42:50
Postat av: Sophia

Vi tar vårt pick & pack och drar iväg efter gymnasiet.

ska vi, vågar du? Vågar vi? Kram

2008-09-07 @ 08:41:50
wwwhttp://ssophiia.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0