någon

i brist på annat sätter jag mig här. eller vadå i brist på annat jag har förfan tusen grejer att ta tag med fast jag helst av allt vill sova.
skriva är skönt.
sova är skönare. 
skönast är att ligga i någons famn och känna doften av någon. någon... någon.

det känns som att jag bara gömmer mig längre och längre in i mig själv för varje dag. jag vill inte blotta mig för er, jag vill inte. tråkigt att bloggen blir mer deprimerad för varje dag som går. tråkigt att jag blir detsamma. skitkul.





love will tear us apart, eller va, nej. det finns inte ens något us. 

Postat av: Izabizzle to the fizzel to the mizzle feel the rizzle

som jag alltid säger, även om det känns sjukt långt bort just nu. Det kommer lösa sig, det gör det alltid. På ett eller annat sägg. Älskar dig min vän, kommer altid göra.

Puss

2008-09-02 @ 08:27:05

hhh

you

www

letters

RSS 2.0