kan inte längre skilja rätt ifrån fel så du får lura i mig vad som helst




sitter här med nybakta grahamsbullar med smör och tänker. Mamma säger att jag tänker för mycket på saker.. att jag typ 
övertänker grejer, det är nog fan sant. Man borde sluta tänka på konsekvenserna och bara skita i allt. Isåfall hade 
jag hoppat av gymnasiet och blivit konstnär och bott på möllan och ätit sesambröd alltid. Men såklart nädå. I den här jävla världen måste man vara duktig och gå i skolan och göra sina läxor och äta sin mat och vara snäll mot allt och 
alla. Och absolut inte flytta hemifrån förräns man är minst 22. 



när man tänker blir man osäker och blyg. jag hatar att vara blyg.







Postat av: Sophia

får spel i huvudet...i hjärnan..mina hjärnceller hoppar förtillfälligt..kan du höra av dig?!

2008-09-15 @ 05:18:43
wwwhttp://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Linn

Jaug älskar att vara blyg..

2008-09-15 @ 21:19:30

hhh

you

www

letters

RSS 2.0