ibland

Det tråkigaste är att efter 3 besök på redfellas juicebar så anser tjejen i kassan mig som stammis... idag: hon:hejsan hur är det?? jag: ehm. *känna sig obekväm* hon: jag jobbar ensam idag så jag måste skynda mig och så. .. undrar fortfarande om hon syftade på att hon inte kunde ha nåt "smalltalk".. precis som att det var det jag förväntade mig när jag skulle ha en smoothie att ta med sig. suck. mitt liv är för sorgligt





OJ FÖRLÅT JAG VISSTE INTE ATT NI GAMLINGAR INTE KAN TA SAKER OSERIÖST BTW... "ANDERS" OCH "AXEL" OCH "ANNA" OCH "H" OCH "KAJSA" HAR SAMMA IP ADRESS... UNDRAR VEM SOM ÄR EFTERBLIVEN ÅSNA..


Anders ([email protected]) om ibland: Så g din kommentar när jag sökte på Redfellas för att hitta deras hemsida. Var bara tvungen att kommentera- håller verkligen med föregående kommentar- deras personal är ju helt fantastiska och de pratar verkligen inte i onödan- men de tyckte väl synd om dig för att du är så jävla ful. Om du tycker det är så jobbigt så gå inte dit mer, det är många som gärna svarar på ett hej hur är det- istället för dig- din lilla snorunge. IP: 83.249.66.144


Axel ([email protected]) om ibland: Hahaha- din jävla idiot, de har den proffsigaste personalen i hela stan, har aldrig varit med om bättre service än på Redfellas. Så svennigt och bli ARG för att någon säger Hej hur e det? Du e uppenbarligen manodepressiv eller sjukt bitter. Efterblivna åsna. IP: 83.249.66.144


Anna ([email protected]) om ibland: Så löjligt att bli obekväm för att någon säger hur är det du förtjänar dina kommentarer tycker jag. IP: 83.249.66.144


H ([email protected]) om ibland: Ååååhh du e så fuuuuuuuuuuuuul IP: 83.249.66.144


Kajsa ([email protected]) om ibland: Haha- du förtjänar inte att vara på juicebaren- de borde portförbjuda såna som du- ÄLSKAR Deras juicer, de är helt gudomliga- o personalen- ja- vad säger man?- love them o cool musik spelar de också- men tycker att du ska gå t Espresso House hädanefter- där lär de inte ens titta på dig när du beställer- så slipper du känna dig obekväm. Lilla skithue. IP: 83.249.66.144

Nästa gång du ska skriva många kommentarer under olika namn, variera ditt språk och meningsbyggnad och ja, kanske välja namn som inte bara börjar på A. Oavsett vad så är jag sjukt smickrad över att du pallar kommentera! tyder snarare på att du är en efterbliven åsna... HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAH DU ÄR DEN MEST TRAGISKA OCH PATETISKA MÄNNISKA JAG NÅGONSIN SETT!

Postat av: Det bästa kommer finnas

men det var ju ack så trevligt.. (slår vad om att hon bara är ute efter dricks, eller sex) jävla fruntimmer.. sugen på lite VANILJVISP?

2008-09-23 @ 18:21:40
Postat av: Ps.

palla den människan som bara "gillar du måndagar?" när jag satt och var svinarg och svor över min dag :@ vi trackasserar dens blogg?

2008-09-23 @ 18:23:32
Postat av: Pj

Blev du obekväm efter ett "hejsan hur är det"!?



Kanske bäst att äta hemma?

2008-10-02 @ 20:53:14
Postat av: Axel

Hahaha- din jävla idiot, de har den proffsigaste personalen i hela stan, har aldrig varit med om bättre service än på Redfellas. Så svennigt och bli ARG för att någon säger Hej hur e det? Du e uppenbarligen manodepressiv eller sjukt bitter. Efterblivna åsna.

2008-10-02 @ 21:17:56
Postat av: Anders

Så g din kommentar när jag sökte på Redfellas för att hitta deras hemsida. Var bara tvungen att kommentera- håller verkligen med föregående kommentar- deras personal är ju helt fantastiska och de pratar verkligen inte i onödan- men de tyckte väl synd om dig för att du är så jävla ful. Om du tycker det är så jobbigt så gå inte dit mer, det är många som gärna svarar på ett hej hur är det- istället för dig- din lilla snorunge.

2008-10-02 @ 21:35:15
Postat av: Åsa

usch, vad elaka kommentarer du fått!

Stå på dig!



2008-10-02 @ 21:53:00
wwwhttp://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Pj

Haha inte så trevliga kommentarer men helt ärligt, obekväm efter ett hejsan hur är det? skärp dig :)

2008-10-02 @ 22:07:14
Postat av: Kajsa

Haha- du förtjänar inte att vara på juicebaren- de borde portförbjuda såna som du- ÄLSKAR Deras juicer, de är helt gudomliga- o personalen- ja- vad säger man?- love them o cool musik spelar de också- men tycker att du ska gå t Espresso House hädanefter- där lär de inte ens titta på dig när du beställer- så slipper du känna dig obekväm. Lilla skithue.

2008-10-02 @ 22:24:07
Postat av: K

Vad cool och internationell hon i kassan på Redfella är när hon frågar hur det är utan att förvänta sig eller bry sig om ett svar, precis som i USA, haha. Aja, på ett sätt förstår man ju alla dem som kommenterar, det är ingen big deal när dem snackar med en, utan det kan vara rätt soft ibland. Men när man har en sån dag som du tydligen hade så vill man bara ha sin jävla juice och dricka sig hög på sockret och må bättre, och inte snacka med nån främling som man skiter i och som såklart skiter i en tillbaka. För ja, de bryr sig inte ett dugg om dig även om det verkar så, det är deras jobb att "se dig". Annars kommer du ju inte tillbaka... Försök förstå henne lite, gott folk!

2008-10-03 @ 18:45:49
Postat av: Pj

Men det måste ändå vara sjukt jobbigt att må dåligt så fort någon frågar hur det är, ganska otrevligt och osympatiskt inlägg tycker jag iallafall, well well

2008-10-03 @ 18:53:26
Postat av: Anna

Så löjligt att bli obekväm för att någon säger hur är det du förtjänar dina kommentarer tycker jag.

2008-10-04 @ 11:05:10
Postat av: AMANDA aka skithue

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Vilka liv ni måste ha. ni är fan mer tragiska än mig. och då får man jobba. Hur pallar man ens lägga ner sin tid? jag blir smickrad.. säg som det är. ni är i nån 30års kris och måste tracka 17åringar. Hihihi fortsätt jag blir så glad :D

2008-10-04 @ 17:50:18
Postat av: H

Ååååhh du e så fuuuuuuuuuuuuul

2008-10-04 @ 19:16:09
Postat av: Linnea

Axel verkar ju vara en sjuhelvetes trevlig prick. DU amanda om någon är ingen "jävla idiot" snarare är det han axel som har något uppkört i röven kanske? Anna och Pj också kanske? Äckliga tråkiga feta människor som sitter klistrade framför datorn och skannar bloggar efter saker att klaga på. USCH! Inlägget var ju SÅ seriöst också, eller hur.

2008-10-04 @ 19:21:43
Postat av: Lou

moget att kalla folk fula? gå och du era jävla äckel

2008-10-04 @ 19:30:05
Postat av: Anonym

det bästa är att ni är så jävla fega att ni kommenterar anonymt. "k", "h", "pj". såg precis anders kommentar. har du inget bättre liv än att kalla småflickor för fula och snorungar? knulla ett träd din nekrofil

2008-10-04 @ 19:41:50
Postat av: Anonym

Oj ser att Gud har kommenterat här.. Anna kallar Gud sig, Gud bestämmer här att du förtjänar dessa kommentarerna.

Lovely

2008-10-04 @ 19:47:44
Postat av: The Devil from evil hell (master of humanity)

Kajsa.. "Haha- du förtjänar inte att vara på juicebaren- de borde portförbjuda såna som du-" snälla, vem fan är du att bestämma var tösen förtjänar att vara och inte vara? Har du inget folkvett.. käring.

2008-10-04 @ 19:51:15
Postat av: Pj aka nekrofilen

åh jag vill bara skratta åt er. hoppas ni får maginfluensa och rännskit.. Kajsa du förtjänar inte ens att kommentera i den här bloggen. du kan hänga på www.idiot.se puss

2008-10-05 @ 14:18:28
Postat av: Izabell

hahahhahahahaha jag dör, shit vad mycket tid folk lägger ner på att bry sig om en liten 17 åring. Jävla 70-talister, vad ska man göra.

2008-10-06 @ 15:40:55
Postat av: L

vill spåra den IP-adressen undrar vem fan det är som inte har nåt liv asså!

2008-10-06 @ 21:15:48
Postat av: Claudia

HAHA håller fullkomligt med idg om att den som skrivit alla kommentarer inte har ett liv. Väldigt starkt uttryckt:ÄLSKAR personalen och sånt.. människan kanske jobbar där själv ;) aja synd om den som ikke har ett liv. Sugen på en fika en dag annars längesen man såg dig!:( Och grattis i efterskott :$ lite lång kommentar men men :) puss&kram du är saknad ;)

2008-10-06 @ 22:17:54
wwwhttp://claou.blogg.se/
Postat av: the reaaaaaal H

1) vad är redfellas?

2) bättre tölv idioter på blogg.se än två blöjor IRL



liksom! folk söker verkligen dramatiska infall i livet. din blogg oranget måste vara kommentatorernas svar på vanliga belevade människors glädjefyllda hobbiesar.



men oj, varför bryr jag, som är en fullkomligt komplex person, mig om dem...

2008-10-07 @ 16:48:37
Postat av: Gagstahh fo' sho'

woooord

2008-10-07 @ 17:04:53

hhh

you

www

letters

RSS 2.0