knittedunderwear



jag gillar när man ligger i sin säng och stödjer sig på armbågen och till slut domnar lillfingret av. det är skönt att domna av. tänk att få bedövning i hela kroppen. är det samma sak som att få kontrast insprutat innan man ska röntgas?  jag ska få det. det kanske svider? idag kom jag på att jag vill bo med hannah, och alltid skratta. jag hade alltid skrattat. ingen får mig att skratta på riktigt. bara hon. hannah är bra. hannah är bäst. klippa sönder svarta tajts är fint och kul, men ack så jävla kallt det är när regnet rinner in på låren. blått nagellack är coolt, blått läppstift hade varit coolare. 

Postat av: h.

you know i love you!

jag gillar känslan när man är lite torr om läpparna, så där så det svider lite lätt. om jag sedan dricker något varmt eller starkt så känns det som läpparna brinner. den känslan gillar jag.

jag vill bo med dig

redfella

2008-10-25 @ 00:26:54
Postat av: h.

jag hade också alltid skrattat. sanna mina ord. blått är bra

2008-10-25 @ 00:29:36

hhh

you

www

letters

RSS 2.0