gunshot


1. Noga har du planerat. I minsta detalj, det är din första gång. inget får gå fel. inget kan gå fel din plan är bombsäker. 
sovrummet skulle vi vara i. Du skulle kyssa mig som jag sett att dom gör på teve. Förspela tror jag det heter. Du skulle göra massa saker men jag vill inte skriva det för det är fult. Jag skulle bara ligga och titta dig in i ögonen och le. Bara önska att vi skulle få det överstökat så att jag vet hur det känns. Ivrig och nervös skulle jag vara. Precis som på jul eller innan ens födelsedag. Ja precis så skulle det vara. Nervöst och pirrigt. Förväntansfullt. Kommer det göra ont? Efteråt har jag förstått att det gör lite ont. Kanske. Om man är tålig så är det ingen fara, har du hört folk säga. Jag är tålig tänker du. 
Du skulle låta den glida in. Snabbt eller långsamt? Vad är bäst. Förmodligen snabbt, få det överstökat. igen.... Gör det ont? Det beror på vem man frågar. 
Du vet, att efter ett tag skulle det bli kladdigt och blött. Du kommer behöva ha nya lakan i beredskap. Och en soptunna att slänga den i. Sen skulle allt vara över. Allt skulle varit tyst, och du är en erfarenhet rikare. 

Jag har alltid undrat hur det skulle vara att mörda någon. 

2. Det är dags att sluta hoppas nu, jag orkar inte bli ledsen och besviken mer. Det är dags att sluta tro, och det är dags att sluta blotta. Allt gör ont i slutändan, för inget kan vara för evigt. Inget varar för evigt. Inget. Inget. Inget. Allt är waist of time egentligen. Så länge du har dig själv i ditt liv kommer det funka. Men såfort du bjuder in någon annan... Det rasar. Jag har sett det förut. 

3. Vad ska man med speglar till? Speglar gråter man framför och speglar bryter ner en. Speglar är skit. Speglen visar inte verkligheten. Speglar är till för att gråta i. 

4. " “Sometimes i almost regret it like i regret my regrets, i see myself on my deathbed saying: i wish i would have loved less” Jens Lekman

Postat av: Linnea

Jens is my man. Han är och förblir bäst i världen.



ååååå blabla du vet att jag kan få nåt bättre, men han kan fåå mig. Han kan byta mig mot en ciggarettändare.

2008-10-30 @ 03:20:27
Postat av: Linnea

skriva nåt spännande som du kan läsa imorgon ey..? vet inte.

jag tror jag lider av insomnia.

det lär nog bli min död.



"17 årig flicka dog av sömnbrist igår runt nio tiden"



bli inte förvånad.

2008-10-30 @ 03:54:37
Postat av: s

WIE! skaffat safari nu på min dator ;) nu är jag lika cool som dig!

2008-10-31 @ 12:20:02
Postat av: Anonym

gånshått och sånt. du skriver grymt.



/hemlig beundrare. gånnshått.

möhö<3

2008-11-01 @ 11:14:45

hhh

you

www

letters

RSS 2.0