summer '68

Idag har jag: *skrikit åt mina föräldrar vilket resulterade i gapflabb för att min röst brast och gick upp i falsett + att jag fick mjölkröst *sprungit för att hinna med hissen ner och fastnat med halsduken i ett handtag och på så sätt halvt strypts. *Joggat kl 7 på morgonen *Ätit äppelkaka meed vaniljsås som kompensation till joggingen *Sprungit runt i lägenheten och sjungit i tron om att jag var ensam hemma... *Skämt ut mig för min pappa (se ovan) *Nästan tyckt att sammy's musiksmak är bra *Sjungit "you've got the sweetest ass in the world" högt för min bror.

Postat av: h

hahaha!!! kollektiv snarast möjligt för oss. get it?

2008-10-11 @ 00:30:22
Postat av: Linnea

Nu ligger du som en korv i min säng och låtsas att du sover :*

2008-10-11 @ 00:38:56
Postat av: izabell

mjölkröst <33333

2008-10-13 @ 15:34:16

hhh

you

www

letters

RSS 2.0