stepsequense

det ÄR lätt att vara efterklok. Jag är det allt för ofta, det säger mamma. Och är man så så får man stå sitt kast. 

snart är det jul, jag längtar inte alls.. bara tanken på gemenskap och "mysiga fikor"  får mig att må illa. Fast jag ljög nu. Inte må illa. klump i halsen snarare. 

tanken på höstlov gör mig snurrig och ledsen. Mormor ta med mig till stockholm som du gjorde när jag var liten. Så kan vi gå på frimärksmuseum bara för att du tycker det är kul. Och så kan vi gå i gamla stan och titta på folk. 

tanken på att gå upp ur sängen och försöka visa att jag mår bra och är glad gör mig bara så jävla trött att jag hellre skiter i att gå upp. 

tanken på företagsekonomi arbetet gör mig bara så jävla förbannad så jag blir ledsen.

tanken på livet känns...?

tanken på att åka skridskor igen, tanken på att låta kall luft blåsa luggen ur ögonen, känna skenorna skära i isen, den tanken gör mig för en gångs skull lycklig för några sekunder. men lycklig, va fan är det egentligen. ingen kan vara lycklig.

höstdepression? 

Postat av: Sophia'

Ska vi dra någonstans då? Packa väskan så sätter vi oss på ett ute café och recenserar. var ska vi resa? Ängelholm? xD<3

2008-10-24 @ 04:30:23
wwwhttp://ssophiia.blogg.se/

hhh

you

www

letters

RSS 2.0