del 1

ett par kalla händer mot ett par varma bröst, det spelar ingen roll vems händer bara det är mina bröst och lampan är släckt. ett par stickiga orakade ben river sår på mina sköra vader, jag försöker se vems ben det är. men lampan är släckt. en slingrig tunga och en äcklig andedräkt i mitt ansikte, på min kind, min hals. du har ätit vitlök.jag vet inte vems mun det är, försöker se, lukta känna mig fram. men det går inte. för lampan är släckt. metallsmak på läpparna, blod. det färgar mina läppar röda, tror jag. jag vet inte, för jag kan inte se. jag kan inte ens se vems blod det är. för lampan är släckt och jag hittar inte knappen. kalla handklovar skaver mot handlederna, kunde de inte åtminstonde varit varit pälsklädda? att säga det gör ont utan att ha någon röst går inte. och gestikulera är inte lönt. för lampan är släckt. stå ut horjävel. jag vet inte vems rösten är. slipsen som är knuten runt mina vrister gör också ont. skaver hål på huden. blod. hur ska jag kunna veta att det är en slips, jag ser ju inget. lampan är släckt. något som kittlar mig på magen, ett par ögonfransar som fladdrar mot min mage. jag vet vem det är nu. jag behöver inte lampan längre den kan vara släckt. för du har avslöjat dig. du avslöjade dig och jag vet vem du är. såren på mina vader läker ihop, handklovarna försvinner och slipsknuten. ja slipsknuten. den är inte där. det gör inget längre. lampan kan vara släckt. jag ser dig ändå. 


hhh

you

www

letters

RSS 2.0