det är inte synd om mig

jag vill ta vinet som står i min garderob och möglar och hälla i mig. häller man snabbt så kanske, kanske man känner av det. Häller man tillräckligt snabbt och tar tequila eller likör från barskåpet känner man inget alls. jag vill ta massa tabletter, kanske ipren eller ibumetin, så jag kan sova inatt. Jag vill svälta, sova, dricka. Framförallt svälta. Ingen gillar fetma. Hellre smal som en pinne än tjock som en jävla trädstam. Jag ska bli mager. Mager rimmar på fager. Fager är väl en synonym till vacker..? jag vill slå, sparka, plåga. Att hata någon som man aldrig blir av med. Sig själv

Postat av: Sophia

Jaha.

2008-10-20 @ 16:16:55
wwwhttp://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är lätt att vara efterklok, eller hur amanda?

2008-10-20 @ 16:28:17
Postat av: Johanna

men ämända, vad pratar du om?

2008-10-21 @ 18:29:01

hhh

you

www

letters

RSS 2.0