my dream is to fly over the rainbow

Jag hatar optimister.

Det snöade igår. Alla har väl redan skrivit om det i sina bloggar. Ärligt talat, det känns rätt så meningslöst när ens tillvaro inte är som man vill. Det känns rätt meningslöst också, med tanke på att snön ändå smälter bort direkt och kvar blir bara brunt jävla gojs som smutsar ner ens skor.


Jag är bakis.

Mitt liv känns helt halvt, och jag orkar inte tänka ut vad som fattas men antagligen är det vad jag tror det är.


- kärlek från någon annan än familjemedlem
- sommar
- vin


jag har tröttnat på allt för inget hjälper ändå på lång sikt, men hade man kunnat vara full alltid och aldrig vakna upp och vara bakis så hade jag inte tackat nej för just nu så är full-stadiet det ända stadie som jag kan koppla bort mina tankar.

Det finns bara en sak som jag faktiskt känner lite gläjde och motivation till och det är, håll i er hårt för här kommer en chock. Läxor.

- Matte
- Naturkunskap
- Franska
- Engelska
- Franska
- Psykologi
- Företagsekonomi/Info&Layout/Småföretagande

Jag ska nog göra lite bara för skojs skull. (jag är seriös)


hhh

you

www

letters

RSS 2.0