to be continued......

Hej
Jag fryser
Jag är förkyld, igen!!!!! -.-
Mitt immunförsvar existerar inte
Jag har tydligen kronisk luftvägskatarr typ
Kul att sånt bara drabbar rökare och gruvarbetare.
Så vitt jag vet så är jag inte något av dom två sakerna.
Jag har precis ätit två liter lättyoghurt som jag köpt på konsum.
Jag mår lite illa, man ska inte äta enbart två liter yoghurt till middag...
Jag tror jag ska äta lite mer yoghurt bara för det så kanske jag spyr och blir smal
Jag skojjade med det där sista jag skrev om att spy och bli smalare bara så ni vet hihih
Elller vänta nu, skojjade jag verkligen? Inget skämt som inte har nåt allvar i sig har jag lärt mig.
Om en timme och 23 minuter börjar CSI och det måste jag bara se för Warrick blev skjuten i måndags!
I tv-tidningen stog det att han var död och att hans vänner sörjde honom, men så kan dom ju inte skriva!
Då avslöjar dom ju allt, fast jag tror inte han dör på riktigt,för det vore katastrof, han är ju typ snygg faktiskt
Iallafall, jag skulle/borde ha pluggat nu men det är mycket man borde och faktum är att jag hatar borden
Borden och måsten är det värsta jag vet, och förkylning tycker jag heller inte om för man är helt risig då
Jag är kissig men jag försöker ignorera det för det är jobbigt att röra sig från den här sunkiga posen.
Okej nu har jag varit på toa for your information,det var najs jag känner mig två liter lättare ungefär.
Jag älskar att lyssna på gamla nostalgibarn nittonhundratals-låtar, dom är så jävla fina och bra
Asså nu har jag typ håll eller nåt,hur fan kan man få det när man inte rört sig ur fläcken?
Nä nu har det gått över litegrann, men jag har fortfarande ont i näsan och halsen.
Min näsa rinner konstant det är sjukt jävla frustrerande och det är obehagligt.
Undrar hur mycket snor man producerar ¨på en dag när man e förkyld...
Äcklig tanke egentligen,tänk så hade det blivit typ1 liter eller så.
Usch hemska tanke att bli tvingad att äta/dricka det typ.
Nu kittlas det i min näsa för jag är så jävla förkyld.
Omg snart börjar CSI jag får inte missa det.
Så jävla spännande jag tror jag dör
Asså nä jag har ju inte pluggat
Fan jag skulle gjort matte.
Pallar ikke bry mig.
Nu ska jag gå.
Hejdå!
Hej



hhh

you

www

letters

RSS 2.0