x upphöjt till 3 gånger 5x minus 21 delat med 4 upphöjt till 3

och jag känner att mitt liv måste ta en vändning nu,
för annars vet jag inte hur jag ska stå ut med vintern.


förslag på saker som hade kunnat hjälpa:

- skaffa dreads
- blondera håret så jag blir platinablond
- köpa 100 par skor
- köpa 100 bh-trosor set
- gå ner 7 kg
- impulsresa
- få en symaskin
- sy kläder med symaskinen
- få ett löpband och gå på det alltid
- få en systemkamera
- få träna på is igen
- prenumerera på en tidning eller 5
- bygga ut mitt rum alt. drastisk om-möblering
- heldag enbart med shopping på annans bekostnad
- solsemester till något fint ställe i Karibien.
- bröstoperation
- vinna på triss-lott
- bli erbjuden en skitfin 4:a på möllan för 100:- i månaden
- FÅ/KÖPA EN HAMSTER


Postat av: Iza

jag drömde faktiskt att jag färgade mitt hår platina blondt, vi kanske skulle ta och göra det, bara för att...

2008-11-23 @ 19:21:41

hhh

you

www

letters

RSS 2.0