/

förlåt för att jag skriver det jag vill, ska genast sluta med det och börja skriva sånt som ni känner och tycker och tänker.

Postat av: Hampus

MEN DET ÄR FORTFARANDE INTE OLAGLIGT ATT LÄSA DEN OCH DET ÄR INTE OLAGLIGT ATT KOMMENTERA VAD JAG TYCKER OM DU SKRIVER VAD DU TYCKER.

E de inte fair play?

Men om du inte vill det så kan jag radera allt som har med dig att göra.

Tack o hej leverpastej!

2008-11-26 @ 21:28:21
Postat av: Hampus

Som jag sa innan Amanda, du bör tänka till en smula innan du skriver. Jag menar absolut inte att du ska skriva vad jag eller fan och hans moster vill.

Men först skriver du ganska uppenbart på bilddagboken att du "klarar dig så jävla bra ensam".

Sen skriver du att du är avundssjuk här i bloggen om andras firande av deras förhållanden.

Inte fan känner man empati för dig då! Inte jag iallafall, inte fan och hans moster i heller!

Hoppas du inte tar detta allt för personligt men du har nog inte riktigt fattat konceptet med att vara glad för dina närmaste vänners förhållanden.

Du kan ju diskutera detta med Izabell, jag tror eller rättare sagt jag vet att hon inte mår bra av detta du håller på med. Ska du även till henne säga att hon kan skita i att läsa "din jävla blogg".

Tror inte det är en sådan bra idé va?

2008-11-26 @ 22:18:54

hhh

you

www

letters

RSS 2.0