Lay Lady Lay

Jag spillde precis te över hela min kudde, och ja mitt liv går i vågor och vågorna går bara ner hela tiden, aldrig upp.
Jag är trött på grå dyster tillvaro och allt det där jag vill att den ska vara glittrig och färgglad men hade det blivit det så hade jag säkert bara velat tillbaka till old habits och grå tillvaro. det är trots allt här jag spenderat mestadels av tonårslivet. men man ska inte klaga jag har tak över huvudet fast det kommer in kall luft från mina fönster för dom är gamla men det kunde ju som sagt varit värre och snart kommer jag ju trots allt vara ungefär 6000 kronor rikare plus att jag fick guldbonus från HM club idag så man ska väl inte klaga för vad är kärlek i jämförelsen med pengar?

Postat av: Det bästa kommer alltid att finnas

o my fuckin snaaaa

6000 kr är en fucking

systemkamera + kläder



OH

MY

FUCKING

SNA

2008-11-24 @ 23:51:20

hhh

you

www

letters

RSS 2.0