count to ten a thousand times

Det värmer verkligen när alla runt om kring en firar 3 månadersdagar och 4månadersdagar och 5 månadersdagar och halvårsdagar och årsdagar och diamantbröllop (60 år) jag sitter här och firar 5889 dagar med mig själv och mitt gråa liv
och visst blir man glad för alla er men det här är min blogg och om sanningen ska fram så tänker man på sig själv i första hand och ja, jag orkar inte med att leva runt snuttemullegull för jag saknar det redan i min ensamhet.


förlåt om ni tar illa upp det är inte min mening jag skriver bara det jag känner och syftar inte på någon speciell och om det är så jävla hemskt att läsa så behöver ni inte ägna tid till att skriva adressen hit för jag tvingar inte er ni läser självmant om mitt liv och mina tankar.

mitt liv och mina tankar.


i slutändan är jag egentligen trots allt bara avundsjuk 

Postat av: han

idag firar du och jag ca 4400 dagar

2008-11-25 @ 20:30:53
Postat av: L

det är ett barn som gallskriker utanför mitt fönster... kl är liksom 00.06 -__-

2008-11-26 @ 00:06:48
Postat av: Hampus

Men ursäkta här! Jag råkar väll också kolla din bilddagbok och där skriver du eller menar på att "varför i helvete ska du ha pojkvän eller ngt liknande", vad vet jag... På något sätt så får jag en bild i huvet om att du antingen inte har det så jävla lätt ibland eller att du är personlighetsklyvd.

Jag tycker du är sjukt patetisk som skriver att du inte menar någon speciell person och att man inte ska ta illa upp men även jag minns att jag och Izabell hade vår 6månadersdag igår, som för övrigt var underbar. JÄVLIGT, JÄVLIGT PATETISK! Tycker du ska tänka efter lite till faktiskt.

Men vem vet det kanske är en försenad fjortisperiod blandat med en gnutta höstdepression.

Tack för mig och lycka till i framtiden:D

//Hubbe*

2008-11-26 @ 19:31:49
Postat av: amanda

tack för den det kommer nog gå utmärkt för mig i framtiden

2008-11-26 @ 21:28:59

hhh

you

www

letters

RSS 2.0