dåliga jag

image18


jag har varit hyfsat dålig med uppdateringen nu på sistonde. Det känns verkligen som att ingen bryr sig om vad man skriver, så varför då anstränga sig med en massa uppdateringar?

Helgen har väl varit sisådär. Mått illa mestadels. Mår fortfarande som en liten skit, och vill helst av allt bara sova mig igenom den kommande veckan. Ångesten kör över mig, och sargar hela min kropp. Kvar ligger jag i ett par delar. Sen kommer det någon stackare med en spade och en stor svart sopsäck och skyfflar ner delarna i sopsäcken. 
   Skönt det hade varit.

Usch fy, jag mår verkligen riktigt illa. Mat gör mig illamående, och sötsaker ännu mer.. varför har vi massa mat och godis hemma på köksbordet?!

Nu ska  jag sova bort ett par timmar av mitt liv. Det bästa.

-pussar, A


hhh

you

www

letters

RSS 2.0