20080530

Hej. 
Känns som det var längesen jag skrev nåt vettigt. Fast iförsig är jag inte så vettig ändå, så det spelar ingen roll.

Tiden springer iväg, och om ungefär en vecka går jag ut ettan. Detta året har gått så otroligt snabbt. Jag önskar att jag kunde trycka på Rewind. |<< .  Det som är läskigast är att man inte förstår det förrens det är försent. 

Det har hänt så mycket den här terminen, jag har lärt känna nya människor, och lärt känna mig själv bättre. Det känns skönt och veta, att trots alla fördomar jag haft mot gymnasiet, så kommer det nog trots allt bli bra. 

jag tänker ofta på förr. När jag var så blyg att jag inte vågade öppna käften när många var i närheten, och när jag ALLTID, exakt alltid hade stora tjocktröjor på mig. Det är ganska intressant att se vem jag är nu. De som inte kännt mig speciellt länge vet inte alls hur jag var i sexan till åttan. Dom har ingen aning om någonting. Bara hur jag är nu. Det är skönt att slippa bli dömd för den man var innan. Det är nog det bästa med gymnasiet. Ingen vet vem man var innan..
Nog pratat om förr.

Just nu skulle jag bara vilja länka till en underbar väns blogg. Läs den, för hon kan verkligen skriva. Men såklart så strular länkskitet, så jag får skriva ut den istället, -.-. www.deepshadowsbrillianthighlights.blogg.se


None
jag är så glad att jag känner dig. jag älskar dig så! du och jag, jag och du. föralltid

Postat av: Anna

Varför får man aldrig vara med här ? :/

2008-06-02 @ 13:00:00

hhh

you

www

letters

RSS 2.0