20080525

Hej. Fredagen blev under förväntan. Hade inte alls så kul som jag trodde att jag skulle ha. Jippie liksom. Dagen efter mådde jag väl som jag förtjänade. Melodifestivalskväll med familjen plus Cassie, plus blondering av mitt hår. Fult som stryk blev det,fick färga över med brun färg. Och idag har jag ont i öronen. Antar att jag fått öroninflammation. Som grädde på moset är mitt hår förtillfället brun-orange-blont. Har nämligen missat en fläck i nacken som är platinablond. Det där var nog första och sista gången jag gjorde ett försök i att få tillbaks min naturliga hårfärg. Det är bara 3 dagar kvar nu. Konserten är förmodligen den enda anledningen att jag orkar gå upp om dagarna. Förtillfället hatar jag att vara kär. Det suger åsnekuk.

Postat av: Izael

Ja fyfan vad livet är orättvis ibland. Tro mig, snart kommer en ljusning i horisonten.

2008-05-25 @ 17:59:19
Postat av: Bashkim Dudus

You can do it, fyra olika hårfärger!

2008-05-26 @ 12:37:00

hhh

you

www

letters

RSS 2.0