20080520

Hej! Idag är det tisdag. Ifall ni har missat det.
jag är glad idag, dels för att livet för tillfället är som ett rosa skumbad. Plus att jag har fått min mobil nu. Den är också rosa :D matchar min personlighet förtillfället. Jag har blivit helt rosa inombords. Tror jag iallafall...

Jaja, det skulle inte förvåna mig om allt bara skiter sig nu. Bara för att...

På fredag är det grillning, som sagt, på ribban. Det ska bli mys. Mucho mys :D Izabell och jag ska fixa margherita-mix på USA-affären vid kanalen också. Fan, jag som inte skulle dricka så mycket... Vi får ju se hur det blir med den saken. Fnys!

Nu ska jag lägga in lite mer musik på min fina rosa nya kärlek. Ifall ni nu undrade alltså.

Kyssarrrrrrrrrrrrrrrr <3'
/AMANDA

Postat av: Sophia

ta det lungt med spriten, syster!

2008-05-21 @ 19:58:12

hhh

you

www

letters

RSS 2.0